Veelgestelde vragen

1. Wat is de levertijd van de verschillende artikelen?

Bedels van porselein: deze zijn meestal in alle kleuren wel op voorraad. Maar aangezien ik niet alle bedels heb voorzien van een gesoldeerd hangeroog, hebben ze een levertijd van een week als ik er nog een hangeroog aan moet vastmaken. Mochten de porseleinen bedels niet op voorraad zijn, is de levertijd ongeveer 28 dagen, aangezien alles nog gegoten en afgebakken moet worden.

Naamarmbandjes: plakjes met een initiaal zijn in een aantal kleuren op voorraad. De levertijd is 1 week, aangezien ik de plakjes nog moet voorzien van een armbandje met slotje. De porseleinen plakjes kunnen ook op verzoek worden gemaakt met een naam en in een gekozen kleur. Dan bedraagt de levertijd 28 dagen. Momenteel kan ik een naam stempelen met maximaal 6 letters. Ik ben bezig om een groter plakje te maken voor langere namen.

Andere sieraden: ik maak enkel en alleen unieke handgemaakte producten, hierdoor zijn er soms slechts enkele op voorraad.  Stuur een mail naar hallo@kaatjev.nl om te vragen of het mogelijk is om het artikel van uw keuze te maken en wat de levertijd is.

Op voorraad: ik verstuur op maandag en donderdag indien een product op voorraad is, of klaar is. Je kunt het pakket tot maximaal 4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling verwachten. Binnen Nederland verstuur ik met PostNL, dit bedrijf streeft ernaar alle pakketten de volgende dag te bezorgen. Versturen via DHL is ook een mogelijkheid. Vraag hiernaar als dit de voorkeur heeft.

2. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres? 

In de bestelprocedure kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Uw bestelling zal dan zonder factuur op dit adres worden afgeleverd.

3. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen.

Neem dan contact met me op, omschrijf uw bestelling en wij gaan dan na of de bestelling wel is binnengekomen.

4. Kan ik mijn artikelen terugsturen naar Kaatje-V?

Ja, onbeschadigde, ongebruikte artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd mits u aan de voorwaarden voldoet en de procedure volgt. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Speciaal naar uw wens gemaakte producten, zoals bijvoorbeeld de naam- en tekstarmbanden, kan ik helaas niet retour nemen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van een vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Kaatje-V geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met mij opnemen via hallo@kaatjev.nl met vermelding van uw bestelnummer en contactgegevens. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Tevens kunt u gebruik maken van het retourformulier . Ik vraag u bij de retour gestuurde producten een (kopie) van uw factuur te doen.

Retouradres – Contactinformatie

Kaatje-V
Oranjeplein 12
5175 BE Loon op Zand
hallo@kaatjev.nl
06-19 748 141

Mocht het product beschadigd zijn door de retourzending, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

6. Wat moet ik doen bij transportschade ?

Bij transportschade kunt u per mail (hallo@kaatjev.nl) binnen 48 uur na ontvangst contact opnemen met Kaatje-V. Vermeld de schade duidelijk in de mail en voeg indien mogelijk een foto bij.

7. Kan ik mijn product ruilen?

Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met hallo@kaatjev.nl. De kosten voor de retourzending van het product zijn dan voor eigen rekening. Speciaal naar uw wens gemaakte producten, zoals bijvoorbeeld de naamarmbandjes, kunt u helaas niet ruilen.

8. Zijn de bedels en naamarmbandjes van porselein ook in winkels te koop?

Op dit moment is mijn collectie porselein enkel te koop via mijn website. Mocht je als fysieke winkel interesse hebben om mijn producten te verkopen, neem dan even contact met mij op via info@kaatjev.nl.

9. Hoe kan ik mijn porseleinen bedel/ armbandje het beste schoonmaken?

Doordat het porselein ongeglazuurd is, kan het porselein wat viezig worden. Door een schoon doekje of sponsje nat te maken en er overheen te gaan, kan het vuil worden weggehaald. Mocht je in het bezit zijn van een simpele ultrasoon/ trilbad voor sieraden, dan is het helemaal ideaal. Even erin leggen, laten trillen en al het vuil is eraf.

10. Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau ?

Uiteraard is dit mogelijk. Als het sieraad in een doosje moet worden ingepakt, kan het zijn dat de verzendkosten hoger zijn. Stuur een mail naar hallo@kaatjev.nl om te vragen naar de mogelijkheden en prijzen.